WELCOME

Wednesday 6 July 2011

BINA BLOG DI SMK(F) BESOUT

Hari ni(07.07.2011) aku dan kawan2 menyertai pertandingan membina blog di smk felda besout. kami buat pon on the spot sebab kami tak tau yang kami kena siapkan blog tu kat rumah kemudian kami cuma perlu bagi link blog pada hakim untuk di adili. Bila kami dapat tau tentang tu kami pon terperanjat jugak sebab tak buat apa2 pon untuk blog kami sebab cikgu kami kata kena buat dekat sana. So untku tidak mensia-siakan kedatangan kami ke sana cikgu kami pon minta dengan hakaim untuk beri kami masa membina blog kami.

kami pon diberi masa selama 2 jam oleh hakim untuk membina blog kami sambil diperhatikan oleh para hakim. tapi alhamdulillah usaha kami selam 2 jam tidak sia-sia apabila kami diumumkan pemenang tempat pertama dan kedua. Seronok jugaklah rasanye....yelah mana tak nyer keje yang kami buat last minit membuahkan hasil....tapi apa pun kami rasa bersyukur dan seronok sangat kerana dapat jadi pemenang pada hari ni. Walaupun pada mulanya kami tak percaya apa yang dikatakan oleh salah seorang hakim yang bertugas pada hari tu. Mana tak nyer, masa pengumuman tu dibuat masa kami tengah makan. Kami dapat tahu pun selepas terserempak dengan hakim tersebut. Hadiah kami pun diambil oleh guru kami yang kebetulan berada dekat situ.


Tapi kata cikgu yang bersama kami, hadiah tu dia kena serahkan kepada pihak sekolah untuk penyampaian secara rasmi masa perhimpunan hari isnin nanti. Katanya lagi hadiah tu akan disertakan dengan sijil penghargaan daripada pihak sekolah. Apa pun terima kasih diucapkan kepada tuan rumah(SMKF Besout) kerana telah menjemput kami menyertai pertandingan tersebut. Tak lupa juga pada tiga orang guru kami yang telah bersama sama kami semasa pertandingan dijalankan..............sekian..

No comments:

Post a Comment